9. april 2021 | Ole Henning Sørensen

Hvad skal der til for at få succes med arbejdsmiljøprojekter?

Det er ikke helt let at afgøre, hvad det i praksis vil sige ”at komme i succesfuldt i mål” eller “gøre en meningsfuld forskel” for et arbejdsmiljøprojekt på en arbejdsplads. Vores data viser fx, at der kan være ret stor forskel på, hvornår lederen og tillidsrepræsentanten mener, at et projekt er færdigt.

NFA deltager sammen med DTU i et forskningsprojekt der undersøger, hvad der skal til for at få succes med arbejdsmiljøprojekter. Vi afholder derfor en workshop, hvor vi gerne vil høre arbejdsmiljøkonsulenters betragtninger og erfaringer fra deres støtte til arbejdsmiljøarbejdet på arbejdspladserne.

Vi har fået en ledig plads på workshoppen, der afholdes den 15/4 kl. 14.30-16.00 på Zoom. Lyder det som noget for dig?

Du må gerne være relativt bredt funderet og have erfaring indenfor:

  • Arbejdsmiljøprojekter med medarbejderinddragelse
  • Psykosocialt arbejdsmiljø og/eller MSB og/eller ulykker
  • Erfaring med projekter i den offentlige sektor
  • Erfaring med rådgivning, som rækker ind i implementerings- og evalueringsfasen

Udbyttet for dig er, at du forhåbentlig bliver lidt klogere på problematikken sammen med os.

Kontakt Ole H. Sørensen på ohs@nfa.dk hvis du har tid og lyst til at være med.

Skriv en kommentar